fredag 4 maj 2012

Wohooo!!

Hade århundradets bästa födelsedag igår. Starten på dagen kan ni läsa om i gårdagens inlägg. Fortsatte sedan dagen med kaffe nere vid ån här i Åbo och en runda på stan med mamma tätt följt av middag på blanco. Vi tog sen ännu ett glas vin på hotellet innan vi gick och lade oss.

Men det som gjorde dagen så enormt underbart bra var en present som jag fick. Och inte vilken present som helst utan ett mail från Vikingline. Jag skrev för en tid sedan om ett äventyr som jag hoppas skall fortsätta och igår fick jag veta att jag fått jobbet på Amorella!! Kan inte fatta att det är sant ännu, ska få hoppa omkring och busa med stora som små iklädd en vit lurvig dräkt hela sommaren! Jag är HAPPY HAPPY HAPPY!!

Ska lägga upp lite bilder från helgen senare för nu blir det frukost och sedan lite shopping på stan eller IKEA och efter det skall vi gå och kolla in FSGM och de trupper som syrran är tränare för!

Ha det bäst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar