lördag 19 maj 2012

Kalaslördag

Idag är det en riktig kalaslördag. Dagen har börjat på ett litet sorgligt sätt, nämligen med en sista powerwalk med Hanna innan hon åker iväg till Barcelona på obestämd tid så . Har inga bilder från dagens promenad men bilder på mig och Hanna finns det gott om så här kommer nu en på oss innan vi gick ut på en av våra långpromenader i Barcelona:


Men resten av dagen blir det kalas för hela slanten. Kalaslördag är det idag eftersom mamma fyller 51 och pappa fyller 52, samt för att Emilia firar sin 24 årsdag idag (hon fyller imorgon) och för att även Sofia A har kalas idag och firar hela 30 år. Det är så roligt med kalas tycker jag men lite synd att jag inte kommer hinna dyka upp på alla kalas. Får helt enkelt åka ut till Solf och uppvakta Sofia en annan dag! Pappa "firar" i Simgapore men mamma skall vi fira här hemma i stan. Och efter mammas kalaskaffe blir det att ta sig 1½ kvarter närmare centrum för att fortsätta kalasandet hos Emilia.

Har inte satt min fot i nån av Vasas krogar på ett tag så det skall bli riktigt roligt med en sväng till Ollis ikväll. 

GRATTIS TILL:

EMILIA


SOFIA


MAMMA


PAPPA


Nu skall jag bänka mig framför TVn och heja fram Finland till VM final. Kanske inte riktigt till 100% tror att de kommer att gå vägen men hoppas man kan ju alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar