torsdag 17 maj 2012

Hockey!

Helt sjukt att Finland lyckades klå USA. Det trodde jag inte för fem penni! Och efter denna vinst har jag ingen lust att skriva om allt som hänt de senaste dagarna eftersom energinivån höjdes till skyarna nu. Vet inte vad jag skall göra för att dra ner på energin ikväll, sku inte jobbet kalla imorgon skulle jag ta en sväng i Vasklotskogen men det får bli en annan dag. Några bilder ska ja ändå ladda upp från de senaste dagarna så ni vet vad jag sysslat med.

Har förutom vikarierat och gymmat jobbat på Arken och lånat en bil för att slippa till Replot och tillbaka

Stått på alla fyra och gnuggat rent golvet på Arken, höger sida är nu tvättad och imorgon är det vänster sidas tur


Beundrat golv som mina arbetskamrater skrubbat har jag även hunnit med


Spenderat några timmar med min kära väv, har räknat ut att jag nu har 1 ½ dag kvar på denna innan 10 sp rullar in på mitt sture


Har haft balkongbesök av dessa två


och sedan bjudit på blåbärsmuffins till samma två plus Jannika


Har ätit mat hos mormor och gott var det!


Ikväll har jag då kollat hockey med följande personer. En del klarar stressen och nervositeten bra och behöver ingen annan sysselsättning under en spännande match medans andra behöver lite avbrott nu som då i form av spel på telefonen.


Smilet var på efter matchens slut och energin på topp


Sist men inte minst har jag kollat in snigelinvasionen på Marie och Enviks gård.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar