tisdag 8 maj 2012

Energidag igen

Trodde nästan lite att energin skulle försvinna tills idag eftersom jag inte kunde sätta ifrån mig boken igår. Läste ut hela Harry Potter och De vises sten innan jag somnade. Trots de var jag pigg som en mört då klockan ringde 06.45. Hoppade ur sängen och tog en lång frukost innan det bar iväg mot Solf och vikariat.

Har haft tekniskslöjd idag och vi gjorde GEObräden som de skall använda i matematiken. Det var så kul så även jag gjorde ett som jag dessutom brände mitt namn på.



Hann lämna över minnepinnen med foton åt Jessica också innan jag trampade gasen i botten med sikte på gymmet. Blev ett kort magpass eftersom tiden är knapp idag. Har nu städat det mesta i lägenheten och skall ännu handla och diska innan det blir lite mat med Ida på min balkong. Vi måste ju inviga solstolarna som jag fått. Eller jag åt nog mat ute på balkongen igår också men iaf.

Kl.18 anländer mommo, fammo, minda gudföräldrar och Cecci med Vincent hit. Vi skall fira att jag förra veckan fyllde hela 24 år. Min närmsta familj är så upptagna med allt möjligt eller på andra orter pga jobb så jag firar med de som befinner sig i stan.

Nu måst jag duscha om jag ska ha en chans att hinna med allt! Leendet börjar nå hårfästet nu och energin har nått himlen för länge sen!

DET GÅR BRA NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar