söndag 29 april 2012

Vappen

I år är det sista gången som jag bjuder in alla mina söta peffaniter med deras respektive till min årliga vappenmiddag. Vi har hunnit fira vappen i allt från Storviken till på villan. I år blir det villan en sista gång. Samtidigt som det är sorgligt att tänka att mer än hälften sen flyttar iväg till andra orter för att börja en ny fas i sina liv så är det med ett stort leende som jag nu sätter igång med de sista förberedelserna. 

Vaknade av mej själv kl. 06.00 och var på g. Har redan idag hunnit ringa bilverkstaden, ringa x-antal vänner och/eller tagit emot samtal av dem. Talat med mamma två gånger i telefon för att kolla allt med bilarna och var diverse däck och annat finns samt fundera ut i vilken ordning jag skall göra allt idag. 

Ifjol var vi i stan och då såg det bla. ut så här:


Kommer dock att sakna en viss person vid bordet i år. Så önskar nu min lilla "Holländare" en skön vappen på lite sydligare bräddgrader! 


Nu iväg och hämta kvällens överraskning och sen vidare till Mikael för lite morgonkaffe och hämtning av min kamera.

GLADA VAPPEN!

1 kommentar: