fredag 6 april 2012

Livet på villan i bilder


Jag tror livet just har börjat, och det blir vad jag gör det till... 

Så sjöng Melissa Horn i mina öron under dagens powerwalk till Replotbrons mitt och tillbaka. 
Naturen bjöd på godbitar den med...







Tog en paus vid fjärdskär och njöt av solen en stund















Efter den promenaden satt de bra men lite mat...




Har lyckats skriva ihop en hel del fast det mest ser ut som jag gjort annat så jag är rätt nöjd hittills. Målet är att få arbetet jag håller på med just nu klar innan söndag då jag ska hämta mamma från flyget. Och vet ni vad hon har med sig! Jo, två klänningar åt mig till årsfesten :)- I'm so happy I could shit rainbows som Bina sku ha sagt. 

Igår hade jag besök av några små filurer som ni kan se nedan. De bjöd på påskäggsjakt, kortspel, en hel del skratt och framför allt gott sällskap!



Nu ska ja producera lite mera text till mina skolarbeten. 

GLAD PÅSK!

1 kommentar:

  1. Åh va roligt att det fixar sig med klänningen! Och vad fina bilder förresten, ser skönt ut! Ha ett underbart påsklov vännen, ses snart igen <3

    SvaraRadera