torsdag 26 april 2012

Stressen

Stressar, fixar, planerar, skriver, vikarierar, läser, jobbar, pysslar och fixar lite till! Hinner inte alls med att skriva något här...

Vappmiddagen som jag ordnar varje år börjar ja nu ha på klart och snart är allt fixat inför den. Nästa vecka väntar en om möjligt ännu mer stressfylld vecka så får se om jag alls skall överleva denna sista vecka som 23 åring.

Nästa fredag fyller jag alltså 24 år! Kan inte fatta det. Då jag gick på 3an och 4an i Vikinga skola hade jag en lärare som sade att han var 24 år för all framtid. Han hade helt enkelt beslutat sig för att sluta fylla år då han fyllt 24. Nu är jag själv där, i den åldern!! Jesses vad tiden går snabbt. Skall nu i varje fall göra mitt bästa för att inte gå in i väggen innan jag nått den åldern.

(ska åka tåg ner till Helsingfors den 3.5 så skall försöka få till ett inlägg under tågresan ner)

Ha de gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar