tisdag 12 juni 2012

Sommar

Nu är det äntligen sommar i Vasa.

Min blombänk har fått Pelargoner i sig

 Har besiktat ena bilen

Lunch utomhus på villan

BeachVolley vid Paradise

Om någon såg två tjejer iklädda jeans och randig topp gå genom stan bärandes på en klädställning idag så var det mig och Emilia ni såg. Har under de två senaste dagarna hjälpt Fröken Emilia att packa ner, flytta och packa upp sina saker. Det är så roligt med flyttar, TUNGT men ROLIGT.

Vårstädningen här hemma går sisådär. Den får lida då jag vill göra så mycket annat roligt. Jag tror inte att jag någonsin tänker på hur mycket jag gör under en dag. Känns oftast på kvällen som om jag inte gjort något alls men igår när Jonne klämde ur sig att han nog skulle dö om han sku ha så mycket att göra hela tiden som jag har så slog det mig att jag nog gör en hel del. Det är nog bara det faktum att jag just nu inte tycks få något av det som jag borde göra gjort, som gör att känslan av att jag inte gjort något dyker upp till kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar