torsdag 21 juni 2012

Sista arbetsdagen denna vecka!

Nu har jag varit här på Amorella i snart en hel vecka... Tiden har gått sjukt fort och det känns som om jag kom i ombord i förrgår. Skulle hur bra som helst kunna stanna här några dagar till fast samtidigt känns det nog skönt att åka hem imorgon och fira den första helt lediga midsommarhelgen på 5 år! Får ju ändå komma tillbaka hit igen nästa veckas fredag!

Mitt jobb går ut på att svettas, kramas, gosas, leka, dela ut priser och godis samt svettas lite till! Inte illa va?! Jag trivs alldeles utmärkt och kollegorna är det absolut inget fel på heller. Tur är det nog att man får svettas minst 6 gånger om dagen för annars kan jag lova att jag nog skulle vara några storlekar större när jag kommer hem pga den goda maten som de serverar här på båten.

Har ingen aning om vad jag skall göra imorgon men vinet är handlat och en par påsar godis, Bina borde vänta på mig i Vasa och hittar vi inte på något annat kanske vi joinar syrran och hennes vänner. Hur det än blir och vad vi än gör så kan jag lova att det blir bästa midsommaren på länge!

Nu ska jag hoppa i arbetsdräkten igen och sticka ner till femman för att svettas och kramas lite till då vi tar ombord alla passagerare här i Stockholm!

Ha de gött!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar