söndag 24 juni 2012

Mjukisbyxor!

Har ett par mjukisbyxor som jag slitit i ur och skur, de har varit med om det mesta och de är slitna och har hål.. trots det har jag inte velat pensionera dem och köpa nya. Tog med dem när jag for på jobb förra veckan och de har fungerat perfekt som byxor att ha på sig då man förflyttar sig genomsvettig från däck 10 till däck 5. När jag packade ihop min väska lämnade jag strategiskt kvar mina mjukisar i lådan som jag har i hytten. På så vis tvingar jag nu mig själv att köpa nya mjukisar. 


Har hittat ett par på internet som jag klickade hem igår så när jag kommer hem nästa gång borde de ligga och vänta på mig vid posten. Ska ta mig till stan imorgon och se om jag hittar nåt par till på rea som jag kan ta med mig hem. För inte vet jag hur jag skall klara mig utan mjukisar tills början på juli?! 

Dessa är nu iaf påväg hem till mig, sen får man bara hoppas att de passar också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar