onsdag 13 juni 2012

Snart midsommar...

Imorgon tar jag bussen ner till Åbo och på fredag börjar sommarjobbet på riktigt. Ska skutta omkring som en vit, lurvig katt och ha skoj med barnen på båten i en hel vecka. När jag sedan kommer hem är det midsommar?! HUR fort kan egentligen tiden gå?

I år har jag inte den minsta aning om hur jag skall fira midsommar men jag vet den kommer bli bra för min Sabina har då kommit hem från Holland. Ska fira med henne och Ida som det ser ut nu, vad vi hittar på vet man aldrig.

Ifjol såg det ut så här:



Och 2010 såg det ut så här:


Försöker nu komma fram till vad jag gjorde 2009 men det har jag ingen aning om. Får gräva fram lite gamla foton och ta reda på när jag har tid. Men nu skall det röjas på allvar i den här lägenheten. Nu kan jag inte smita längre för imorgon sticker jag och då måste här se respektabelt ut. Ska belöna mej själv me lite powerwalk ikväll.

2 kommentarer:

  1. HAHA utgår man från bilderna så var 2011 mycket roligare än 2010, men kameran frös bilden mitt i en rörelse som ger en felaktig bild av HUR kul det EGENLTIGEN var 2010 :D

    Trevlig jobbvecka så kanske vi ses då sen i midsommarvimler !!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha joo! men det var enda bilden jag hittade från 2010. Men ojh vad kul det var den midsommaren! ;)

      Tack och ha en bra vecka du med!

      Radera