onsdag 1 februari 2012

9. Favoriträtt

Det är roligt att just denna rubrik kom idag. Är vikarie i Solf hela denna veckan och idag fick vi makaronilåda. De som känner mig väl vet att makaronilåda inte är något som hör till mina favoriter... Men idag har jag ätit världens godaste makaronilåda. Det är nästan så det toppar listan på favoritmat men bara nästan.

Lax i alla dess former toppar för tillfället min matlista. Skulle lätt kunna leva på fisk och varma grönsaker.

Något annat som hör till mina favoriter i livsmedelsväg är det jag dagligen äter till morgonmål. En sked kvarg och två skedar alpro soya naturell yoghurt toppat med en skivad kiwi och lite solrosfrön.

Har inga bilder att lägga upp så det blir lite tråkigt det här nu men sånt är livet ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar