tisdag 31 januari 2012

8. 3 saker jag inte skulle kunna leva utan.

1. Socialt umgänge. Vad vore livet utan vänner? Jag är lyckligt lottad som haft turen att få en hög med fina vänner och släktingar. Utan socialt umgänge skulle nog jag inte orka med allt det andra som händer i livet. Till och med de roliga sakerna skulle inte vara lika roliga utan nära och kära.

2. Vatten! Visst det låter dumt men jag skulle nog inte kunna leva utan vatten. Innan Barcelona var jag inte riktigt lika beroende men nu dricker jag nog närmare 2-3 liter vatten om dagen. Gott Gott Gott!

3. Yllesockor. Vem kan leva utan yllesockor? Inte ens i Barcelona klarade jag av att avstå från sockorna. Dessutom skall det helst vara mormors sockor. Visst är det roligt att ibland ha något egetstickat och jag är oftast lite fånigt stolt över mig själv när jag stickat något (det vill säga rätt så ofta) men det hör ändå till att man använder mormors handgjorda!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar