söndag 29 januari 2012

5. Mitt dröm bröllop

Ojh. Detta var svårt. Har ända sedan jag var fjortis varit säker på att jag vill ha ett lite större bröllop. Nu vet jag inte mera. Har lite börja se charmen i småbröllop och kan till och med tycka att ett bröllop som min morbror och hans fru hade i somras kan vara riktigt mysigt. De gifte sig i smyg och hade lite senare på året en mindre fest med bara släkten. Det är ju inte själva festen som skall vara det viktiga. Jag är nog nöjd om killen/mannen som står bredvid är någon som jag trivs med och som jag påriktigt vill dela mitt liv med.

En sak som jag dock drömmer om när det kommer till bröllop är att jag skall bära en klänning som jag sytt själv. Men allt är bara drömmar än så länge. Den som lever får se om man alls blir gift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar