tisdag 24 januari 2012

jag vill också

Många av mina vänner har nu som då listor på sina bloggar, ni vet såna där som man skall fylla i med dagens humör eller liknande. Ett tag var det några som sysslade med en hel månads lista, ett tema per dag. Nu vill jag också testa på det sistnämnda så jag har lånat en lista som jag hittade på Saras blogg. Man skall i 20 dagar skriva om följande...

dag 1. 10 fakta om dej själv

dag 2. ett barndomsminne

dag 3. favoritserie

dag 4. vad du gör på datorn

dag 5. ditt drömbröllop

dag 6. något du tycker om att göra

dag 7. något du saknar

dag 8. 3 saker du inte skulle kunna leva utan

dag 9. favoriträtt

dag 10. bästa snabbmatsrestaurangen

dag 11. vilken sorts musik lyssnar du på

dag 12. vad du skulle göra ifall du fick 1 miljon

dag 13. en bild på dina syskon

dag 14. något du rekommenderar

dag 15. ditt drömhus

dag 16. vad du vill bli då du blir stor

dag 17. din hobby

dag 18. ditt bästa köp i år

dag 19. ett ställe du älskar

dag 20. något du längtar efter

 

Dag 1, 10 fakta om mig själv

1. Jag skrek från 21.00-> morgonkvisten då jag var nyfödd

2. Jag klippte håret på min kompis som just fått lite längre hår när vi var små

3. Jag har ansökt om att få gå i varenda skola som jag gått i

4. Jag har tandläkarskräck

5. Jag har flyttat 6 gånger i mitt liv

6. Min mormor är min idol

7. Jag har bott ett halvår i Barcelona

8. Jag har satt till ett namn 2003 (från Sanna Maria till Mia Sanna Maria)

9. Jag hamstrar på allt

10. Jag har en passion för garn

1 kommentar: