torsdag 26 januari 2012

Kunde bara inte låta bli

Läste Lindas inlägg om de rosa garnen och kunde inte låta bli att åka iväg till Minimani idag för att köpa några egna. Kom hem med 2 stycken rosa, ett turkost och ett grönt. Det gröna skall jag ha till Miiras mössa för det som jag hade hemma räckte inte riktigt.

Kommer att sticka så att det glöder i helgen nu när jag har nya garn och en massa inspiration.


Bildkvaliteten är inte den bästa för jag har lyckats städa bort minneskortet i flytten så det fick bli ett kort taget med telefonen


Förstår inte varifrån all den här inspirationen plötsligt kom. Kanske är det flygbiljetten till Nederländerna (1-6.3.2012) som jag har framför mig just nu eller kanske är det tjejresan med mamma och syrran som skall göras till Puerto Rico (kanarieöarna) 15-22.2.2012 eller kanske är det bara det att jag just nu får göra det jag trivs bäst med. Nämligen vikariera, sticka och njuta av kvalitetstid med familj och vänner!


Hoppas inspirationen och motivationen håller i sig våren ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar