onsdag 25 januari 2012

Latmask var det här

Idag är den dagen då jag börjat anse att 3½ kvarter är långt!

Har inga närstudier före 14.00 eller egentligen 16.00 men skall träffa min grupp klockan två. Sitter nu i skolan efter att ha ätit lunch med "gänget" och har dötråkigt. Men eftersom jag bott 2 år bara över gatan från ÅA så har jag latat till mig. Att gå hela 3½ kvarter för att komma hem bara för att om en timme gå tillbaka känns jobbigt. Trots att jag kan se framför mig mitt stickprojekt som ligger i korgen och väntar och trots att det kliar i fingrarna så orkar jag helt enkelt inte. Inte kan jag heller klaga på vädret. Visst är det kallt men det är en helt underbar vinterdag idag. Jag är helt enkelt bara en liten latmask idag.

John Blund hittade nog fram igår tillslut. Han var bara lite sen. Men när han väl hade varit på besök sov jag som ett litet barn ända till 10 idag! Så trött är jag inte heller. Bara LAT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar