tisdag 28 februari 2012

En liten uppdatering

Vet inte riktigt vad jag gör om dagarna men tiden flyger förbi.

Har lyckats skaffa mig hosta och försöker nu bota den med te, echinamax, C-vitaminer och en het dusch! Hoppas på det bästa för på torsdag bär det av till Nederländerna och Bina! Ska bli underbart att få se henne igen. Men innan jag sticker iväg skall jag försöka bota denna förkylning ytterligare med lite vin, en shot och en hel del dancemoves med en hög sköna mänskor på Ollis! Har inte besökt Olivers på över en månad så det skall bli roligt.

Nu blir det så här bildlös igen så jag skall tillägga en bild från stranden i Amadores... för tillbaka till värmen längtar jag nog. Solen skiner i och för sig i Vasa idag men värmen saknas ännu....



Även en bild på min senaste produkt skall jag ladda upp. Sälen fick ett nytt hem senaste söndag då jag var på dopfest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar