söndag 12 februari 2012

Och så resten

Tar de sista rubrikerna nu eftersom morgondagen kommer att ägnas åt att packa och tvätta samt lite skola och tisdagen spenderar jag i Åbo och på onsdag bär det av mot värmen.


18. mitt bästa köp i år:


Det bästa jag köpt i år är nog flygbiljetten till Nederländerna. Det är definitivt värt varenda cent eftersom jag skall få hälsa på en saknad filur. 1-6.3 bär det av till Breda!


19. ett ställe jag älskar:


Det finns ett ställe som jag tycker lite extra mycket om och det är villan. Har inte alltid tid att uppskatta den så som den borde uppskattas men jag skulle inte kunna tänka mig att leva utan den. Var där senast idag och gjorde lite snöarbete i solen. Trots att det bara var en kort stund, så länge mamma letade fram sina sommarkläder, så var det skönt att få njuta lite!


 


20. något jag längtar efter:


Just nu längtar jag nog efter våren, värmen och solen. Solen och värmen hoppas jag att jag får se lite mera av 15-22.2 då jag befinner mig på Canarie öarna tillsammans med mamma och systeryster. Skall bli underbartskönt att få åka iväg på lite tjejresa. Tror bestämt att vi alla tre behöver lite sådant just nu.


 


Lär inte hinna blogga mycket mer nu innan jag kommer hem tillbaka. Får se om jag ens hinner då. Kommer hem sent 22.2, 23.2 fyller systeryster år, 24.2 skall jag befinna mig i Helsingfors på AU-möte. Sen har jag lite tid över innan 1.3 då jag sätter mig på planet till Bina. Det är mycket nu!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar