måndag 12 mars 2012

Vårkänslor

Sitter på min balkong och njuter av vårsolen. I huvudet möblerar jag om här ute och funderar vad allt jag behöver skaffa inför sommaren. Just nu består min balkong av lite flyttlådor, några halvdöda vinterblommor och en trädgårdssoffa. Eftersom denna balkong är dubbelt så stor som min gamla så har jag rum för lite mera möbler här ute. För att inte tala om mängden sommarblommor som jag kommer att kunna ha.

Min balkong kommer att vara varm som en bastu nu framöver så jag har redan bestämt mig för att solstolar gånger två skall finnas här i sommar. Typ en sådan här fast med någon annan dyna:

bilden är tagen från jysk.fi

I trädgårdssoffan har jag redan gröna kuddar och filtar så något i samma färg får det säkert bli. Även mattan jag har här ute är grön. Ett litet bord behöver jag också inskaffa samt någon stol, funderar på att måla om de pinnstolar som jag skall hämta från Sofia och ha dem här ute. Skulle passa bra in med den vita soffan tror jag. 

Skall drömma vidare här ute i solen nu innan jag drar på nybörjarVolley till skolan. 

Älskar våren <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar