torsdag 22 mars 2012

20 minuter

Har bestämt att jag nu i 20 minuter skall få göra precis vad jag vill, sen börjar städningen inför kvällens UngMartha träff. Idag står det bakning på programmet så alla tjejerna skall komma till mig för att göra ostpinnar och blåbärsmuffins. Eventuellt blir det även en och annan kokosboll men det återstår att se hur många som dyker upp.



Solen skiner där ute och regnet som kom ner i natt och på förmiddagen har minskat på snön och isen. SKÖNT med lite vår i luften nu igen. Våren är nog en av mina favorittider på året. Inte enbart för att jag råkar fylla just under våren utan också för att humöret ligger på topp de flesta dagarna, kläderna får färg igen och mänskorna är glada. Det är lite som om hela stan sku vakna till liv då solen syns på himlen under mer än 50% av dygnet. Man kan inte annat än älska en sådan tid på

Ojh.. så hadd ja lyckats spendera mina 20 minuter och lite till på att blogga och skypa me Bina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar