måndag 19 mars 2012

Tro det eller ej...

... men jag sitter i skolan och skriver skolarbeten. Det var inte igår kan jag säga.

Efter en helg fylld med nackspärr och mediciner i mängder känns det nästan skönt att sitta här och skriva. Har suttit en halv timme nu och en sida av 5 är skriven. Dagens mål är att få denna vetenskapliga essä på 5 sidor klar. Får se hur det går och om nacken klarar av att sitta vid en dator så länge.

Ännu idag stoppar jag kroppen full med triangelmedicin och verkmediciner men imorgon hoppas jag på bättre tider. Har ju iaf klarat av att ta mig upp ur sängen själv alla dagar förutom på fredag. Imorgon återstår det då att se om skolarbetsmotivationen endast finns pga triangelmedicinen eller om den sitter i en stund till. Hoppas på det senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar