söndag 18 november 2012

En söndag

Precis just så här borde alla söndagar vara

Har varit till Camilla och klippt mig, till mormor på kaffe och sen till syrran på mat. Dessutom har det varit julöppning idag i Vasa så efter att jag ätit gick jag till stan med Cecilia för att se på fyrverkerierna och dricka glögg. Fick med mig en vispskål, tights och ljus hem. Ljusen i sin tur fick julstämningen att smyga sig på ytterligare (trots att det öser ner utanför fönstret) så nu sitter jag här i en nypyntad lägenhet med en massa tända ljus och myser. 


Råkade hitta min låda med mina 50 färgpennor som alla var nyvästa när jag skulle städa undan lite pysselsaker från bordet. Det är så otroligt avkopplande att sitta och leka med färgpennor och vitt papper. Nattsömnen får nog lida lite inatt tror jag...


Nu skall jag återgå till mina färgpennor och kanske läta fram stickningen om inte John Blund tittar in snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar