torsdag 11 oktober 2012

JAAA!

Nu är den sista punkten äntligen skriven i pedagogisk filosofi. Sku kunna springa ut och skrika av glädje, trodde nog aldrig att det skulle ta slut. Men nu, nu är det aldrig mera denna kurs, and I love it.

Har för övrigt haft lika bra flyt idag som igår, har fått till stånd en hel del. Har:

  • Betalat mina böter på Tritonia 
  • Lånat böcker från Tritonia till 3 olika kurser
  • Skrivit klart pedagogisk filosofi
  • Skrivit lite på engelskan
  • Lunchat med Ida
  • Druckit kaffe med fammo
  • Hängt med Bina i Stenhaga
  • Köpt 3 klänningar och ett bälte 
  • Ätit middag med mamma 
  • Hjälpt mamma att hitta en piké som hon kunde köpa
  • Fixat lite med planeringen till en sitz
  • Umgåtts med syrran, Pake och Moa
Och en hel del mer. Imorgon är det UngMarthas höstlovs läger och reflextillverkning som står på schemat och på kvällen blir det invigning av ena klänningen plus bältet på fina Binas kalastacokväll.

Nu iväg till flygfältet och plocka upp en utbyteselevs pojkvän och sen vidare på en mycket sen kopp te med Jonne.

Sa jag att jag endast sov 3 timmar förra natten, en mardröm höll mig vaken men trots de några få timmarna är jag fortfarande på G.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar