måndag 1 oktober 2012

2 dagar i sängen

Nu har jag spenderat två dagar i sängen. Febern har lite gått ner men herr snuva och fru halsont har kommit på besök. Blir nog att hålla sig hemma imorgon också. Kanske smyger ut på en sen lunch för att  se lite mänskor men utöver det får nog sängen umgås med mig hela dagen imorgon.

Gårdagens filmsaldo stanna på 7 filmer: Freerunner, Beauty and the briefcase, Prom night, Cyberbully, Finding a family, If only och Mr. Nobody.  Idag har musiken fått stå för underhållningen eftersom jag inte orkat hålla ögonen öppna mer än ca 30 minuter åt gången. Så här på kvällsidan har jag iaf orkat diska och duscha så helt värdelös känner jag mig inte idag.

Jag måste helt enkelt börja vara frisk snart... mitt psyke tar skada av att inte orka göra annat än ligga stilla och fundera. Nu ska jag se efter om jag sku kunna hitta en film som jag orkar kolla innan jag säger gonatt för typ 10 gången idag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar