tisdag 28 augusti 2012

Klippt var det här!

Ska ladda upp bilder från Singapore så fort jag fått dem av syrrans pojkvän, tills dess får ni nöja er med lite andra uppdateringar.

Idag har jag klippt både håret och min nya t-skjorta.

Hårklippningen gjorde jag hos Camilla. Så skönt att bli av med alla brustna toppar så ett stort tack till Camilla!

T-skjortan som jag just har satt saxen i är min tutor t-skjorta. Har kanske glömt att nämna det men jag skall vara utbytestutor i år, dvs. hjälpa alla utbyteselever som kommer till ÅA i Vasa för att studera. Vi beställde t-skjortor åt oss i våras så att alla nya studerande och utbytesstuderande lättare skall känna igen oss. Tycker dock att det är lite tråkigt med en vanlig, rak, grön t-skjorta så jag beställde en modell större och dessutom en karamodell för att kunna fixa lite själv. Så den gick alltså från tråkig till mera jag på några sekunder just. Här kommer en före och efter bild.



Är nöjd själv, så nu får vi bara se vad folk säger imorgon då min t-skjorta inte ser ut som alla andras... har nämligen inte frågat om det var okej att göra så här.. men nu är det lite för sent att ändra på saken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar