fredag 30 mars 2012

Pampas

Igår körde vi igång pampasfirandet med fest hos Jannika och sedan en svängom på Ollis! Det var precis lika bra som det brukar vara varje år på pampas-torsdagen. 


Idag på morgonen ringde syrran och bjöd in mig på frukost! Vilken lyx säger jag bara. Där fanns allt man kunde tänka sig och när magen var mätt bar det av mot torget och den årliga olympiaden. 


Det var zumba, det var skratt, det var tävlingar och det var fiilis! 

.
.
.

Efter en kort paus samlades gänget hemma hos mig och olika färgs halare prydde mitt golv.


Det fick bli en lite lugnare kväll ikväll och den avslutade jag på fontana tillsammans med Lotta och hennes kusin, skuttandes som fjortonåringar till låtarna av detta fiilishöjande gäng.


Är otroligt glad att det inte blev någon hårdare fest idag. Nu kommer man att orka njuta av sillizen och 
SÅS OCH KOPP 
imorgon.

Nu säger jag god natt och kryper ner under mina täcken för att samla krafter inför morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar